Ako funguje Packeta?
dôležité informácie:
- V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
- Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
- Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
- Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
- Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
- Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
- To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
- Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
- Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
- S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!
Najčastejšie otázky zákazníkov k Packete:
- Môžem si predĺžiť úložnú dobu zásielky na výdajnom mieste?
Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní, predĺžiť ju môžete maximálne na 21 dní. S touto možnosťou však musí súhlasiť odosielateľ zásielky.
Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť na webe, v mobilnej aplikácii Packeta alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť a nepredĺžite jej úložnú dobu, bude automaticky poslaná späť odosielateľovi ako tzv. „vratka“.
Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
- Môžem si presmerovať zásielku na iné výdajné miesto?
Presmerovať zásielku si môžete z jedného výdajného miesta na iné, ako aj zo Z-BOXu na výdajné miesto. Prevádzka výdajného miesta, na ktorú si prajete zásielku presmerovať, musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Pre presmerovanie zásielky kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.
- Ako môžem vrátiť tovar?
Reklamačné podmienky ako aj informácie k vráteniu tovaru nájdete v sekcii REKLAMÁCIA / VRÁTENIE TOVARU
- Ako môžem uhradiť dobierku?
Dobierku je možné uhradiť prostredníctvom platobnej brány v aplikácií Packeta alebo v hotovosti či kartou na výdajnom mieste (v prípade, že disponuje výdajné miesto platobným terminálom).
- čo sa stane ak zásielku neprevezmem?
Zásielka sa vráti naspäť k nám (do internetového obchodu). Ak bola dobierka za zásielku uhradená už pri objednávke tovaru, v súvislosti s vrátením platby odporúčame kontaktovať priamo zákaznícku podporu.
- Kde nájdem zoznam výdajných miest?
Zoznam výdajných miest a Z-boxov sa vám automatický zobrazí po výbere Packety v nákupnom košíku. Celý zoznam výdajných miest nájdete aj tu.
- Ako získam potvrdenie o zaplatení dobierky?
Potvrdenie o platbe kartou vám pošleme na emailovú adresu uvedenú pri zásielke. Ak dobierku zaplatíte v hotovosti na výdajnom mieste, potvrdenie vám na vyžiadanie vydá obsluha výdajného miesta.
- Musím mať smartfón, ak si chcem vyzdvihnúť zásielku?
Áno, pre vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu je potrebné mať smartfón s nainštalovanou aktuálnou verziou aplikácie Packeta. Aplikáciu nájdete v Google Play a App Store, môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete priamo na Z-BOXe.
- Musím mať pri vyzdvihovaní zásielky zapnuté mobilné dáta?
Áno, pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať zapnuté mobilné dáta, GPS lokalizáciu a bluetooth.
- čo mám robiť, ak sa neviem dostať k mojej zásielke v Z-Boxe?
Skontrolujte, či máte v telefóne zapnuté mobilné dáta, lokalizačné služby a bluetooth. Ak máte pripojené na bluetooth iné zariadenia, skúste ich odpojiť. Pre spárovanie so Z-BOXom je dôležité, aby ste sa nachádzali v jeho blízkosti. Ak je pri danom Z-BOXe naraz viacero príjemcov, odporúčame sa k boxu pripájať postupne. Ak napriek tomu schránku nie je možné otvoriť, kontaktujte telefonicky Packetu na tel. čísle +421 221 201 135 alebo na info@packeta.sk.
- Zásielka sa mi v aplikácii nezobrazuje.
Pravdepodobne boli uvedené zlé kontaktné údaje pri objednávke. Kontaktujte telefonicky Packetu na tel. čísle +421 221 201 135 alebo na info@packeta.sk.
- Je možné predĺžiť úložnú dobu zásielky v Z-Boxe?
Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 kalendárny deň na celkovo 3 kalendárne dni. Úložnú dobu môžete predĺžiť priamo v aplikácii Packeta.
- Môže vyzdvihnúť zásielku namiesto mňa iná osoba?
Ak potrebujete, aby Vám zásielku vyzdvihol niekto iný, môžete mu zásielku nazdieľať cez aplikáciu Packeta.
Ako na to?
- Kliknite na tri bodky vedľa zásielky, ktorú chcete zdieľať.
- Zobrazí sa Vám možnosť Zdieľať zásielku.
- Vyberte príjemcu, teda osobu, s ktorou chcete zásielku zdieľať a vyberte spôsob, akým jej chcete poslať údaje o zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
- S vybranou osobou budete zdieľať trasovacie číslo a heslo danej zásielky.
- Čo ak som si nestihol vyzdvihnúť zásielku zo Z-Boxu?
Nevyzdvihnutá zásielka sa vráti späť k nám (internetovému obchodu) ako tzv. "vratka".
- Je možné zásielku uloženú v Z-Boxe presmerovať?
Zásielku je možné presmerovať na hociktoré z výdajných miest s podmienkou, že prevádzka výdajného miesta musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Presmerovanie trvá štandardne 2-3 pracovné dni. So žiadosťou o presmerovanie sa obráťte na infolinku Packety na tel. čísle +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk
- Čo mám robiť, ak mám technické problémy s aplikáciou?
Skúste si aplikáciu aktualizovať, prípadne sa z nej odhlásiť a znovu prihlásiť. Ak je problém so signálom, môžete skúsiť zásielku vyzdvihnúť v inom čase. Ak problém pretrváva, kontaktujte prosím Packetu, na tel. čísle +421 221 201 135.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte nás prostredníctvom emailu: info@profigaraz.sk
Alebo nám môžete zavolať počas pracovných dní od 8:00 do 16:30 na telefónne číslo: +421 51/222 01 04